please...











公告:


因為貪心想換版面 不小心把許多東西都刪除了
尤其是大家的blog link.....

拜託拜託 看到這篇公告麻煩留下你/妳的link



我要哭了 ><"

從昨天小紅傘被燒破一個洞開始 就開始了我殘酷的命運 *sobbb*


--------------------------------------------------------------------------------------


it wasn't my day...
I wanted to change the blog layout, somehow I lost lots of stuffs here, especially bunch of blog links from you guys. I tried to restart some of them, but I couldn't remember all of the details.
leave your blog link while you're visiting here! please.. please... *sob*


Comments

Anonymous said…
hello jersey girl! i received your postcard, thankssss~~~ really reminds me of my trip to bcn last year ^^
re the lost of link, hope you recover all of them soon...
Anonymous said…
慘了 要切腹了
MY HIDING PLACE said…
我來了~
在打自己的東西時~
被迫停止先來這報到了~

我來了~

在很酷的跟複雜的身分背景的60歲早餐店老闆邂逅完~

我來了~
Unknown said…
傻妹福! 你可以和傻妹勇結拜了!!!
Jersey Yen said…
shereen /

glad to hear that you received it... finally! it took a long time from Europe to Aisa, almost a month!
how have you been? any holidays lately?! back to the normal life is so cruel, I wish all of us could travel all the time. haha
well, I was too stupid to trust the system. I thought it would keep all my stuffs on the blog, obviously it's not... I was shocked by the sudden accident. back then, it was all my fault. :(
I hope I can get all of them back, even though I don't even remember all the details... lol
miss ya~ as always!!


kfive /

我知道我知道... ><"
可是你也行行好 留個link給我吧.....


早餐情婦 /

我有強迫妳嘛? 我教妳怎麼留言也 妳應該要感謝我
這麼不討喜 小心老闆休了妳


老踹 /

唉 我就是太相信她了 我之前都是請教她的說..
不過它系統很不負責任阿 它又沒有警告說連link都會不見
我還特別把舊的html下載下來也 它應該要通通都在才對阿
真是太超過了 ><"""
對了我昨天也買票了 滿心期待著四月的來臨 :D
Unknown said…
我朋友己經一整個坐不住了!天天都在oasis !! 哈哈

我那天會一大早就去排隊,但目前情況不明可能會發號碼牌!如果可以一拉一的話,我幫你排 哈
Jersey Yen said…
老踹 /

你是說當天嘛? 為什麼? 因為沒有劃位嘛?
靠 這樣不就要很拼... lol
Anonymous said…
哈哈哈
我以前也常做這種事(但我是把自己以前所有的文章給刪了T^T)


我都沒有新增突然覺得好害羞哦
Jersey Yen said…
咪仔 /

還好文章沒事 但少了那些link不知道怎麼把它們找回來 有一些我壓根已經忘記了

對阿 妳打混 快點動工吧 :D
Unknown said…
全部站票怎麼劃位呀 冏。。。
你果然被傻妹帶壞了。。。XD

要前面一點的話可能得早點去。。。
Robbin said…
那張對不起讓我笑了
mayhew said…
哈..一陣子沒來了...看到這張照片我還不知道發生什麼事.......真是讓人發笑~~
Jersey Yen said…
Robbin /
哈哈 我是在文章快發佈的前幾秒在我電腦裡發現那張照片
真是太適合了... :p

mayhew /
是阿 我也好久沒去你那逛了
我更久沒去背包客棧了..
最近好不?

Popular Posts